Alla inlägg under juni 2011

Av vizslanessie - 29 juni 2011 23:51

 

Aaaaj! Min näsa exploderar! Matte tycker synd om och ringer syster Jessica för att fråga vad som kan vara fel. Jag tycker situationen är lite skämmig. Tänker ALDRIG tala om var jag stoppade näsan när den blev såhär!

Av vizslanessie - 7 juni 2011 21:31

Jahaaa! är det det där hon menar!


Av vizslanessie - 7 juni 2011 21:12

Min Matte fixar våra tassar.

Noga!

Hon har en apparat som hon använder, för labbe-fabbe tjuter som en ångvissla om hon använder klotången... Fast Husse säger att han bara luras...Mig kvittar det vad hon använder, jag gillar när hon pysslar...

Apparaten? Den heter Dremel. Fast jag får inte säga det till nån för då blir hon väl anmäld, för det är tydligen en snickargrej...

Tassarna blir urfina! klorna blir runda och mjuka som om man sprungit på asfalt i mil, fast utan skavsåren under tassarna förståss...

Och det bästa? När hon är klar kan man smyga som en katt, utan att det hörs, så man hinner ganska nära fodertunnan innan hon märker det...


 kolla min snygga tass!


Presentation


Hej! Så har man alltså hamnat här i Umeå. Eftersom jag fattar att ni alla är intresserade av hur jag har det, så kommer mina påhitt att finnas här för er, med ojämna mellanrum...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards